Monday, November 5, 2018

සාගරාන්තර ආලෝකය

සාගරාන්තර ආලෝකය
The light between Oceans



ආදරය මේ ලෝකයේ අපි කැමතිම වචනය. අහිමිවීම අපි අහන්නවත් කැමති නැති වචනයක්. මේ පොත පුරා තියෙන්නේ ආදරය හා අහිමිවීම ගැන කතාවක්. පොතේ අවසන් පිටු කීපය කියවද්දී මම හිතාන උන්නේ ඉසබෙල්ට පොතේ අවසානයේදිවත් ලුසීව මුණගැහෙයි කියලා. ඒත් එහෙම උනේ නෑ. ලුසී එද්දී ඉසී යන්න ගිහින්. ඒ කියන්නේ මම බලාපොරොත්තු නොවුනු අවසානයක් තිබුන පොතක්.
දරුවො තුන්දෙනෙක් ගබ්සා උන ගැහැණියකට බෝට්ටුවක පාවෙලා ආව දරුවෙක් ලැබුනම ඒ දරුවා තමන්ගේ දරුවෙක් විදිහට හදාවඩා ගන්න හිතන එක සාධාරණයි. ඒ මොහොතේ ඉසබෙල්ට තිබුනේ දරුවා තමන්ගේ කරගැනීමේ උවමනාව. දරුවාගේ සැබෑ අම්මා ඇය නැතිව විඳින වේදනාව ඒ මොහොතේ ඇයට දැනෙන්නෙ නැතුව ඇති. හැනා ලුසීගේ සැබෑ මව කියලා දැනගත්තම එයාට ලුසීව පරිත්‍යාග කරන්න බැරි වෙන තරමට දරුවාට තියන බැඳීම වැඩි වෙලා. ඒත් ඉසබෙල්ට ලුසීව ඇය අයිති ලෝකෙටම බාර දෙන්න වෙනවා සදාකාලික වේදනාවක් හිතේ තියාගෙන.
හැනා..සතුරු ජාතියකට අයිති තරුණයෙක් විවාහ කරගෙන දෝශාරෝපනයට ලක්වෙනවා. අවසානයේ ඇයට සැමියා වගේම දුවත් අහිමි වෙනවා. ආයෙමත් එයාගෙ දුව ග්රේස්ව ලැබුනම එයාව ආදරෙන් හදාවඩා ගත්තු අම්මාට එයාව පරිත්‍යාග කරන්නේ කොහොමද? ඒත් එයා දුවගේ සතුට වෙනුවෙන් ඒ පරිත්‍යාග කරන්න සූදානම් වෙනවා. අන්න එතනදි මමත් හිතුවා අවසානයේදී ඉසබෙල්ට දරුවා ලැබෙයි කියලා. ඒත් වෙලා තිබුනෙ වෙනත් දෙයක්.
මම පොතක් කියවනකොට මම කැමති අකමැති අය වෙන්කර ගන්නවා. ඒත් මේ පොතේදි නම් මට කාගෙවත් පැත්තක් ගන්න බැරි උනා. හැමෝම ගැන සාධාරණව හිතුවා. එහෙම වෙන්න හැමෝටම සාධාරණ හේතු තිබුනා.
පොත කියවලා නැති අය කියවන්නකො. ලස්සන පොතක්. චිත්‍රපටයත් ලස්සනයිලු.
.
1ඡායාරූපය උපුටා ගැනීම. ගංගා සුදුවැලිකන්ද මහත්මියගේ ෆේස්බුක් වෝලයෙනි.

No comments:

Post a Comment